Tingimused
1. Ostutingimuste kehtivus
Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Ostutingimustega ja Privaatsuspoliitikaga. Tingimused kehtivad kasutajate (edaspidi Ostja) ja veebipoe omaniku Martomi OÜ (registrikood: 12529036 ), asukohaga Paldiski mnt 25B, 10612 (edaspidi Veebipood) vahel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoes tingimuste all.
2. Hinnainfo
Kõik Veebipoes märgitud hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%.
Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transpordikulu või haldustasu, vastavalt Ostutingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
3. Tellimuse vormistamine
Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile “Vormista tellimus”.
Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage lingile “Kinnita tellimus”.
Peale tellimuse kinnitamist saadetakse teie e-posti aadressile arve, mis tuleb tasuda. Maksmine toimub pangalingi kaudu või pangaülekandega OÜ MARTOMI arveldusarvele. Maksetähtaeg on 2 päeva. Kui selle aja jooksul pole arve tasutud, siis tühistatakse tellimus automaatselt. Tellimus, koos makseinfoga saadetakse ka teie e-postile.
Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
Kinkekaart kehtib ainult toodete eest tasumiseks (transpordi tasu lisandub, kui valida pakiautomaat ja juurde makstav summa jääb alla 59.- euro)
Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−16.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka “tulen kaubale ise järele” tarnevaliku puhul. Ise järele tulles palume kindlasti ette teatada e-poe meili teel info@johaeesti.ee.
Telefonile vastame E-R 10.00-16.00, e-mailidele vastame kuni 3 tööpäeva jooksul, kiiremates küsimustes palume helistada.
4. Müügilepingu jõustumine
Müügileping jõustub peale tellimuse kinnitamist.
Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Ostjale üle ostetud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
5. Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele. Kauba tarne laos olevale kaubale toimub tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul. Kui kaupa ei ole laos ja tuleb tellida, siis on keskmine tarneaeg 1 nädal. Täpne tarneaeg on märgitud iga toote juures.
Veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb Ostjal esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Ebatäpsete tarneandmete esitamisel või kaubale pakiautomaati mitte järgi minemisel tasub täiendava tarnekulu Ostja.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise hilinemise eest logistikapartneri viivituse tõttu või vääramatutest asjaoludest (looduskatastroof, sõjaolukord) tingitud viivituste tõttu.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Ostjat ning tagastab Ostjale tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.
6. Kauba tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvormi leiate siit – Kauba tagastus.
Mittedefektne tagastatav kaup peab olema rikkumata ja tehniliselt korras. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui Ostja on kauba kaubanduslikku seisukorda märgatavalt kahjustanud ja kauba müügiväärtus on seetõttu vähenenud.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab siit – Kauba tagastus või saata avaldus e-poe kontaktmeilile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Veebipood tagastab ostusumma tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Tarnekulu tasub Ostja.
Tagastatav kaup palume tagastada Tallinna Viru bussiterminal DPD või Omniva pakiautomaati (Viru väljak 4) või Smartpost pakiautomaati (Viru väljak 4/6), saaja telefoniks märkida +372 58866698.
Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena.
NB! Kohapeal ostetud toodetel puudub tagastusõigus. Kokkuleppel on võimalik kaup vahetada mõne muu toote vastu.
Kaupade vahetamiseks palume saata meile vastav info meili teel info@johaeesti.ee
Kaupade vahetamisel me tooteid ei broneeri, vahetamiskulu tasub Ostja.
7. Vääramatu jõud
Veebipood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord jm).
8. Isikuandmete töötlemine
Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.
Ostjal on õigus valida, kas soovib oma Veebipoodi jäetud kontaktandmetele saada e-poe uudiskirja ja muud infot.
Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete ja konto kustutamist e-poe keskkonnast.
Martomi OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio UAB-le võu ESTO AS-le.
9. Garantii ja pretensioonide esitamise kord
Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad. Garantii puudumine ei välista Ostja pretensioonide esitamise õigust.
Ostjal säilib pretensiooni esitamise õigus 2 aastat peale kauba ostmist.
Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades kauba müügiarve, lepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt ühendust võtta Veebipoega ja lõpetada kauba kasutamine.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood ja Ostja omavahel kokku.
Veebipood ei vastuta Ostja süül tootele tekitatud puuduste eest, mis on tekkinud toote mitte eesmärgipärase kasutamise või selle teadliku rikkumise tulemusena.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume vastav info edastada e-poe e-postiaadressile, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik esitatud pretensioonid vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.